9 виставку RemaDays Київ завершено

У залах сучасного виставкового центру МВЦ-EXPO майже 100 учасників змогли представити свої пропозиції. Тут можна було побачити останні досягнення виробників, імпортерів та розповсюджувачів рекламних продуктів і послуг, багатьох професіоналів у рекламній та поліграфічній індустрії.
Столиця України приймала професіоналів в рекламній галузі в дев’ятий раз. У цьому році вперше учасники виставки мали можливість представити себе в нових галузях: Gifts&Textile,Sign & Visual, Tech & Print. Не дивно, що два дня березня були справжнім святом реклами в Києві.
Представники компаній, продуктів та послуг представили свої новинки та завдяки своїй інноваційності викликали найбільший інтерес серед відвідувачів. Вже в перший день заходу ми познайомились з лауреатами конкурсу “Korony Reklamy”. Під час гала-вечері статуетки потрапили до рук підприємців, які були лідерами на ринку промисловості у чотирьох категоріях – Gifts, Sign&Visual, Tech також Print (ви можете ознайомитись з повним списком переможців тут).
Як і в попередні роки, на другий день RemaDays Kiev 2018, були оголошені результати в конкурсі на кращі рекламні подарунки року. Нагороди були вручені у п’яти сегментах. Відбір переможців “Подарунки року” було здійснено відвідувачами, які віддавали свої голоси за найпопулярніші гаджети у кожному ціновому діапазоні (ви можете ознайомитись з повним списком переможців тут). Під час київської виставки конкурс викликав багато емоцій посеред гостей. В традиційній “лотереї для відвідувачів” призом на цей раз стала система Yamaha Cinema System 383 Black для домашнього кінотеатру.
Рекламно-поліграфічна виставка у Києві стала можливістю не тільки ознайомитись з найновішими рішеннями та продуктами, але й розширити свої знання, використання якого може забезпечити ще більшу ефективність на надзвичайно вимогливому ринку. Два дні учасники та відвідувачі могли слухати лекції, організовані в рамках RemaCongress. Спеціалізована серія лекцій була організована спільно з медіа-партнерами RemaDays Kiev: Асоціацією Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України (AVIRSU), Українською асоціацією візуальної промисловості (UAVI) та Журналом PrintPlus Printing.
Найбільшими досягненнями вже завершеної дев’ятої рекламно-поліграфічної виставки RemaDays Kiev залишаються можливості: ознайомитись з останніми тенденціями у рекламній та поліграфічній промисловості та розширити ділові контакти.
Побачимось у 2019 році.